Vreme poručivanja i dostave (Slotovi)
Dostupni Slotovi:
I Slot- 08:00-10:00
II Slot- 10:00-12:00
III Slot- 12:00-14:00
Sve porudžbine moraju biti obavljene i potvrđene u naznačenim vremenskim intervalima sa dovoljnim razmakom između vremena naručivanja i dostavnog Slota kako bi naše osoblje imalo dovoljno vremena za pripremu porudžbina i izvršenje dostave bez ugrožavanja kvaliteta namirnica i usluge.Porudžbine načinjene na 30 i manje minuta do početka Slota neće biti uzimane u razmatranje i pripremu.
Dostava naručenih proizvoda
MojaPijaca tokom procesa dostave koristi vozila sa rashladnim sistemima u skladištenom prostoru kako bi se očuvao kvalitet i nepromenjene prirodne osobine namirnica.
Da biste primili porudžbinu morate se nalaziti na priloženoj adresi u trenutku dostave i omogućiti pristup našem dostavljaču kada je to onemogućeno raznim bezbedonosnim sistemima (interfon i slično), dok u slučajevima gde objekat u kome živite obezbeđuje lice postavljeno na ulaska (portir, vratar i slično) dužni ste da pravovremeno obavestite o dolasku našeg dostavljača. Postoji opcija, uz pismeni odobrenje s Vaše strane (odobrenje kroz email), da porudžbinu preuzme navedeno lice (zaposleni na ulazu u oblekat) u situacijama kada lično niste u mogućnosti.
Nakon Vaše druge porudžbine možete odabrati alternativnu osobu na odabranoj adresi koja umesto Vas može preuzeti dostavljena dobra. Ova osoba će prihvatiti dostavljena dobra pod istim uslovima koji bi se odnosili na Vas da ste lično bili prisutni.
Uzimajući u obzir prirodu proizvoda koje dostavljamo i moguću težinu pojedinačnih porudžbina imamo određene limite u cilju zaštite našeg osoblja i njihovog zdravlja. Zgrade bez liftova ne možemo opsluživati iznad 5-og sprata, kada bruto težina porudžbine prelazi 18 kilograma namirnice se dostavljaju do 4-og sprata. Mi takođe ne tražimo od naših zaposlenih da namirnice nose preko 5-og sprata u zgradama u kojima je lift van funkcije.
Najljubaznije molimo sve kupce da poštuju ova ograničenja Servisa i u navedenim stambenim uslovima limitiraju količine naručenih artikala ili ih mi možemo limitirati na Vaš zahtev. Ova ograničenja postoje samo iz razloga očuvanja zdravlja našeg osoblja stoga cenimo i zahvaljujemo na razumevanju i saradnji.
Ukoliko dođe do nepredviđenih komplikacija ili vanrednih vremenskih uslova i MojaPijaca Servis bude onemogućen da ispuni vreme odabranog Slota, o vanrednim uslovima i kašnjenju kupac će biti obavešten u najkraćem roku kako bi se preduzele naknadne radnje: prekid i otkazivanje porudžbine ili nastavak dostave uz zakašnjenje.
Osoblje, dostavljači i svi ostali zaposleni u MojaPijaca imaju dozvolu da prihvataju napojnice ali kupci nemaju obavezu da pružaju materijalnu naknadu za obavljenu uslugu već po ličnom nahođenu ako su zadovoljni pruženom uslugom mogu nagraditi izvršioca usluge.
Načini plaćanja
Kako bi što više olakšali i Servis jednostavnijim učinili uveli smo dve mogućnosti plaćanja koje sprovodimo prilikom dostave na željenoj adresi. Prvi način je gotovinskim plaćanjem u domaćoj valuti vrednosti koja je iskazana na priloženom računu. Drugi način plaćanja je karticom s obzirom da naši dostavljači imaju na raspolaganju pos terminale koji nose sa sobom, omogućeno je ovakvo plaćanje na Vašem pragu. Ovaj način plaćanja je jednako bezbedan kao i plaćanje karticom u bilo kojoj trgovini, uređaji koje koristimo su identični kao i princip njihovog rada i obezbeđivanja